Strike Communications Oy

Strike Communications Oy on uusasiakas hankintaan ja myyntitiedon hallintaan keskittynyt yritys. Tavoitteenamme on rakentaa asiakkaillemme toimivat uusasiakas hankinnan prosessit, jotka mukautuvat helposti muuttuviin tilanteisiin, ja antavat yritysjohdolle läpinäkyvyyden markkinaan ja myyntiryhmän
toimintaan.

Palvelutarjontamme sisältää kontaktoinnin lisäksi asiakkaiden ja markkinan analytiikkapalvelut, ja myynnin ja markkinoin järjestelmien määrittelyt. Pitkän omakohtaisen myynnin ja myyntijohdon kokemuksen ansioista, pystymme valmentamaan myyjiä, ja sparraamaan myyntijohtoa. 

Tunnemme markkinoilla olevat datapalvelut, ja niiden eri vahvuudet. Olemme alustariippumattomia, ja hallitsemmekin kaikki yleisimmät CRM alustat. Määrittelemme ja auditoimme CRM järjestelmiä ja tuotamme asiakas- ja markkina-analytiikkaa. Tarvittaessa siivoamme datasi ja linjaamme prosessit uudestaan.
CRM Professional, Customer Acquisition Specialist

Tom Berg

Tom on tavoitteellinen B2B suoramyynnin ammattilainen. Viime vuosikymmeninä on tullut kokemusta kenttä- ja telemyynnistä, sekä niitä tukevista markkinoinnin toimenpiteistä. Henkilökohtaisen myyntityön hallinta ja myyntiryhmän johtaminen ovat osa Tomin arkea.

Työssä opittu ja käytännössä testattu CRM järjestelmän ja isojen tietokantojen hyödyntäminen ovat keskeinen osa uusasiakashankinnan toimintoja. Markkinaymmärryksen hankinta sekä tehokkaiden myynnin ja markkinoinnin prosessien jalkauttaminen ovat Tomille arjen tekemistä.

Monipuolisen järjestelmäymmärryksen ansioista, Tom muodostaa datasta tehdyt ”löydöt” suoraan myynnin ja uusasiakashankinnan prosesseiksi.

Myös nykyisen CRM järjestelmän analysoinnin, -hyötysuhteen ja käyttöasteen hän selvittää tarvittaessa ja auttaa myös uutta CRM- järjestelmää hankittaessa.

CRM alustat;
Salesforce, Hubspot, Pipedrive, CRM Service, WebCRM

tom@strike.fi
+358400726619

Ota yhteyttä!

Vastaan mahdollisimman pian!
crossmenu