Premium Presales yhdistää datan, puhelinviestinnän ja yrityksen viestikanavat yhdeksi kokonaisuudeksi. Se mahdollistaa prospekteihin suunnatun suoran viestinnän, ja liittää päättäjän yrityksen muihin viestintäkanaviin.
Premium PreSales kontaktoi puhelimitse asiakkaita ja prospekteja samalla laadulla ja intensiteetillä kuin yrityksen oma myyntiryhmä. Tavoitteena on luoda myyntiryhmälle myyntimahdollisuuksia, ja samalla rikastaa yrityksen asiakas- ja markkinadataa. Premium PreSales tuo lisäarvoa jokaisella puhelulla. Tuloksena voi olla sovittu asiakaskohtaaminen, ymmärrys asiakkaan tilanteesta tai kilpailijatieto.
a. Löydetään myynnin keskeiset tekijät (syvällinen segmentointi), määritellään ja muokataan CRM niiden mukaan.
b. Käydään läpi yrityksestä löytyvä data, ja rikastetaan se tarvittaessa kaupallisilla päättäjärekistereillä tai erillisellä manuaalisella rikastusprojektilla.
c. Hankitaan riittävästi päättäjätietoja (puhelinnumerot), jotta soittotyö ei hidastu
d. Jos jostain syystä ei ole saatavissa riittävän paljon yhteystietoja, sovitaan etukäteen menettely päättäjätietojen hankkimiseksi.
a. Sovitaan ajanvaraus prosessit
b. Sovitaan miten tehdään nurturoinnin toimenpiteet. (infot ja Linkedin pyynnöt)
c. Sovitaan tulevien tehtävien ylläpito ja jakaminen järjestelmässä.
a. Tuotekoulutus
b. Yrityksen rakenne ja toimintaympäristö
c. Kilpalutilanne
d. Integroituminen myyntiryhmään
a. Laadukkaat yhteydenotot, joissa on aikaa keskustella asiakkaan/ prospektin kanssa
b. Ylläpidetään ja rikastetaan CRM tietoja
c. Sovitaan infojen lähettäminen ja hyväksytetään Linkedin kutsut
d. Sovitaan asiakaskohtaamiset
e. Myyjä Match
a. Sovittu raportointisykli ja malli.
b. Kattavat presentaatiot esimerkiksi johtoryhmä työskentelyyn. (Power Point)
c. Löydetään eri segmenttien resonointi yrityksen tarjoamaan.
a. Jatkuva syvällinen yhteistyö
b. Myyntimahdollisuuksien lisääntyminen
c. Jatkuva PreSales kehittyminen
d. Jatkuva myyntiryhmän ja myynti- ja viestintätavan kehittyminen