B2B- Miten hallitsen laskevan markkinan?

Viime aikoina on huomattu, että nykyinen globaali ympäristö on erittäin altis erityyppisille markkinahäiriöille. Yllättävissä tilanteissa ennustaminen on vaikeaa, ja liikevaihdon ylläpitäminen saattaa olla mahdoton tehtävä, etenkin mikäli laskevassa markkinassa ei pystytä tekemään riittävän tarkkaa myyntisuunnitelmaa. Tarkka suunnitelma pohjautuu syvään markkinaymmärrykseen ja markkina-analyysiin. Syvä ymmärrys vaatii syvällisemmän segmentoinnin ja mikrokohderyhmät.  Syvällisemmällä ymmärryksellä voidaan tehdä tarkempia yrityskohtaisia […]
Lue lisää

Myyntitavoitteet nousevat- miten saavutan ne?

B2B myyntijohtajan ainoa tehtävä on huolehtia yrityksen myynnistä. Toisin sanoen, hänen pitää paimentaa kassaan ne rahat, joilla maksetaan koko muun organisaation palkat. Painetta tulee ylhäältä ja alhaalta, kun organisaation eri tahot ajavat läpi tahtotilojaan. Esimiehet vaativat suorittamista, ja myyntiryhmässä kasvavia uusia tavoitteita ei aina tervehditä riemunkiljahduksin. Usein ollaan myös tilanteessa, jolloin yritysjohdon tavoitetila on erittäin […]
Lue lisää
crossmenuarrow-right