
CRM Admin
CRM Admin palvelut
Monilla yrityksillä CRM elää omaa elämäänsä ilman selkeitä toimintatapoja. Kehitystä tehdään satunnaisesti, ja vanhat hännät jäävät järjestelmään luomaan hämmennystä ja poikkeavia käytänteitä. CRM Admin palvelu kehittää CRM järjestelmäänne loogisesti oikein ja myynnin tavoitteita palvellen. Kaikki tekeminen dokumentoidaan, ja muodostetaan ohjeiksi käyttäjille.
Järjestelmäpalvelut
Datan ylläpitopalvelut
Myynnin tukipalvelut

Järjestelmäpalvelut
CRM Admin muokkaa järjestelmää jatkuvasti myyntiryhmän tarpeita vastaavaksi. Tarpeita voi olla kenttäsisällöissä tai automaatioissa, myyntiputken tai prosessin hallinnassa. Admin tekee muutokset ja viestii muuttuneista rutiineista käyttäjille. Admin hoitaa myös uusien käyttäjien onboardaamisen ja koulutukset. Jatkokehityksessä voi tulla eteen integraatioita, ja admin hoitaa ne tilanteen vaatimalla tavalla.
Datan ylläpito
Myyntiryhmä on CRM- järjestelmän suurin yksittäinen tiedontuottaja. Vaikka nykypäivänä AI tekee osan töistä, määrittelee kuitenkin myyntiryhmän päivittäinen tekeminen järjestelmä data käyttökelpoisuuden. Järjestelmän pitää helpottaa myyntiryhmän arkea, ja olla helppokäyttöinen. Käyttöastetta lisää myös se, jos järjestelmään tuodaan suoria myyntimahdollisuuksia.


Myynnin tukipalvelut
CRM admin hallitsee myös myynnin työlistoja tarvittaessa. Admin suodattelee datasta sopivimmat kohderyhmät ja järjestää ne myyjille työlistoiksi. Jos on tarve syvällisempään raportointiin Admin tekee myös sen toiveiden mukaisesti.
