Oikein käytetty CRM on paras CRM

CRM järjestelmän toimivuus on riippuvainen alustaratkaisun ja rakenteen lisäksi myös arjen käytöstä. Alustaan valinnan jälkeen pitää pystyä käyttöönotto tekemään siten että datavirta pysyy kuranttina ja järjestelmää käytetään oikein. Matkan varrella CRM:ään tehdyt pikku "fixit" pitää tehdä siten että ne palvelevat datavirran tavoitteita, ja pitävät datan kunnossa. Osana käyttöönottoa on selkeän käyttöohjeistuksen ja protokollan laatiminen. Asianosaisille kerrottaan heidän roolinsa ja CRM täytön vaatimukset

Olen toiminut järjestelmien auditoinneissa, kartoituksissa ja käyttöönotoissa. Pystyn rakentamaan myyntiä palvelevan mallin joka toimii arjessa. Voin ottaa myös CRM- järjestelmän Admin roolin, jolloin ylläpidän ja huollan järjestelmää automaattisesti.

CRM auditointi ja kartoitus

CRM-järjestelmän toimivuus organisaation arjessa on usein iso kysymys. Huonosti palveleva järjestelmä aiheuttaa kitkaa prosesseissa ja tyytymättömyyttä käyttäjissä. Huono järjestelmä saa osakseen paljon arvostelua, ja alustan vaihtoa ehdotetaan säännöllisesti. Miten tämän tyyppisestä tilanteesta päästään eteenpäin?

Katso lisää

CRM käyttöönotto

CRM Käyttöönotossa kiinnitetään erityisesti huomiota arjen käyttöön ja ydin käyttäjäryhmän tarpeisiin. Data sisältö muodostetaan raportoinnin tarpeiden mukaan, ja ne vastaavat yksinkertaiseen kysymykseen; Mitä minun tarvitsee tietää ?

Katso lisää

CRM admin palvelut

Admin palvelut voidaan jakaa kolmeen osaan: 1) Järjestelmäpalvelut 2) Data ylläpitöpalvelut 3) myynnin tukipalvelut. Yrityksen tapa toimia, ja tarve määrittelee, minkä tyyppisellä kokonaisuudella tehdään yhteistyötä

Katso lisää
lisää

CRM käyttöönotto

”Saimme CRM käyttöönoton myyntiprosessin hallitsemista varten. Tämän lisäksi CRM-järjestelmään rikastettiin avainkohderyhmät ja niihin liittyvät päättäjätiedot. ”

”Olemme pystyneet jalkauttamaan segmentoituja kohderyhmiä myyntiin, joka helpottaa tulosten ymmärtämistä ja operaatioiden jalostamista. Strike Communications on myös käynnistänyt Inside sales projektin, joka nopeuttaa myyntimahdollisuuksien luomista.”

Teemu Koskela, toimitusjohtaja Verticom Oy

Numeroiden valossa

0
Vuotta kokemusta
0
CRM operaatioita
0
Miljoonaa siivottua datariviä