Asiakkaiden kommentteja:

Avainkohderyhmät haltuun
”Halusimme alueellisen ja toimialakohtaisen asiakasanalyysin. Analyysista saatu tieto peilattiin prospektikantaan, ja siitä muodostettiin avainkohderyhmät. Tämä tieto on auttanut uusasiakashankinnan kohdentamisessa.”
Jukka Heinonen, toimitusjohtaja, Toyota Material Handling Finland Oy

Asiakasymmärrys
”Punamustan asiakaskunta oli useiden yritysostojen jälkeen useiden eri ERP-järjestelmien syövereissä. Myyntijohdon oli mahdotonta ymmärtää kasvavan asiakasjoukon ja myyntihenkilöstön päällekkäisyyksiä. Strike Communications koosti ERP-järjestelmien laskutusdatan yhdeksi selkeäksi Excel tauluksi, joka antoi ymmärrettävän kuvan eri yksiköiden päällekkäisyyksistä. Tämä mahdollisti tehokkaan myynnin ohjaamisen.”
Markku Molenius, myyntijohtaja, Punamusta Oy

Kokonaisymmärrys parani
”Strike Communications tuotti meille “ison taulun” toimipisteidemme yritysmyyntipotentiaalista. Myyntipotentiaali laskettiin oman asiakaskantamme tuottojen perusteella, ja se pitää sisällään myyntipotentiaalin lisäksi yritysten kokoluokkatiedot, toimialat omistuspohjan ja konsernisuhteet.”
”Yritystietoihin liitettiin kattava päättäjätietokanta yhteystietoineen. Tällä kokonaisymmärryksellä näen markkinoiden alueellisen potentiaalin ja pystyn ohjaamaan myynnin ja markkinoinnin operaatioita.”
Mika Järvinen, myyntijohtaja, työterveys ja hyvinvointipalvelut Lääkärikeskus Aava Oy

Selkeä jäsennetty tieto
”Tom Berg teki meille CRM käyttöönoton ja Asiakas- ja Markkina-analyysin. CRM käyttöönotto tehtiin sovitun aikataulun mukaisesti, ja saavutimme sillä asiakashallintaan asetetut tavoitteet. Analyysin pohjalta pystyimme rakentamaan kohderyhmät, koska havaitsimme selkeästi asiakaskannan kasvumahdollisuudet, ja saimme selkeän kuvan prospektikannan tuottoarvoista. Selkeä jäsennetty tieto auttoi meitä ohjaamaan myyntiryhmää, ja opasti tavoitteen asetannassa. Segmentoitu asiakas- ja prospekti tieto vietiin CRM-järjestelmään.”
Arto Hellman, toimitusjohtaja Teknoma Oy

Markkinahallintaa
”Kekkilä halusi ymmärtää alueelliset myyntipotentiaalit Suomessa. Strike Communications teki Kekkilän myyntialueiden mukaan analyysin, jossa myyntipotentiaalit laskettiin jokaiselle alueelle. Se antoi ymmärryksen myyntialueiden mahdollisuuksista ja helpotti myynnin ohjaamisen lisäksi tavoitteen asetantaa.”
Jussi Kankainen, liiketoiminnasta vastaava johtaja, Kekkilä Oy

CRM käyttöönotto
”Saimme CRM käyttöönoton myyntiprosessin hallitsemista varten. Tämän lisäksi CRM-järjestelmään rikastettiin avainkohderyhmät ja niihin liittyvät päättäjätiedot. ”
”Olemme pystyneet jalkauttamaan segmentoituja kohderyhmiä myyntiin, joka helpottaa tulosten ymmärtämistä ja operaatioiden jalostamista. Strike Communications on myös käynnistänyt Inside sales projektin, joka nopeuttaa myyntimahdollisuuksien luomista.”
Teemu Koskela, toimitusjohtaja Verticom Oy

Tarkkaa segmentointia
”Strike linjasi uudelleen CRM järjestelmämme tietosisällön ja rikasti sen isojen tietokantojen yritys- ja päättäjätiedolla. Tarkkaan segmentoitu kokonaismarkkina ja tiedon jatkuva ylläpito huoltotoimenpiteineen on ollut keskeisiä tekijöitä kasvutarinassamme.”
Sami Solala, myyntijohtaja Nepton Oy
