kohde-väri

Markkinan hallinta

Markkinan hallinta

Nykyaikaiset CRM järjestelmät antaman liikkeenjohdolle mahdollisuuden ymmärtää nykyisiä tulovirtoja ja samalla nähdä mistä olisi saatavissa lisää tuottoja. Lisätuottomahdollisuudet rakentuvat nykyisten asiakkaisen lisämyynnistä ja uusasiakashankinnasta. Lisämyynimahdollisuudet ja alisuorittavat tilit voidaan laskea nykyisestä laskutusdatasta. Samaten voidaan arvottaa asiakashankinnan kohteet. Kokonaislaskenta luo pohjaa KAM ohjelmiin ja asiakashankintaan.

Laske nykyiset tuottovirrat

Erota kannattavat heikosti kannattavista

Ymmärrä asiakashankinnan potentiaali

Tee asiakashankinnan ohjelmat

Asiakas analyysi

1990

Features

  • Tuottovirrat yritys kokoluokittain
  • Tuottovirrat yritystoimialoittain
  • Heikot asiakkuudet
  • Kehitettävät asiakkuudet
  • Pidettävät asiakkuudet
Katso lisää
myyntiryhmä

Markkina-analyysi

1790

Features

  • Tuottavimmat yritysprospektit
  • Tuottopotentiaali yrityksittäin
  • Toimiala kohderyhmät ja tuottopotentiaali
  • Asiakashankinnan realistiset tavoitteet
  • Myynnin resurssit ja budjetointi
Katso lisää