Asiakas analyysi
€
1990
Features
- Tuottovirrat yritys kokoluokittain
- Tuottovirrat yritystoimialoittain
- Heikot asiakkuudet
- Kehitettävät asiakkuudet
- Pidettävät asiakkuudet

Nykyaikaiset CRM järjestelmät antaman liikkeenjohdolle mahdollisuuden ymmärtää nykyisiä tulovirtoja ja samalla nähdä mistä olisi saatavissa lisää tuottoja. Lisätuottomahdollisuudet rakentuvat nykyisten asiakkaisen lisämyynnistä ja uusasiakashankinnasta. Lisämyynimahdollisuudet ja alisuorittavat tilit voidaan laskea nykyisestä laskutusdatasta. Samaten voidaan arvottaa asiakashankinnan kohteet. Kokonaislaskenta luo pohjaa KAM ohjelmiin ja asiakashankintaan.
Laske nykyiset tuottovirrat
Erota kannattavat heikosti kannattavista
Ymmärrä asiakashankinnan potentiaali
Tee asiakashankinnan ohjelmat